Avaleht » Veebilehe loomine
Ühelehelised veebilehed (visiitkaardi tüüpi veebilehed, maandumislehed) on oma olemuselt iga kaasaegse veebilehe alus ja oma struktuurilt kujutavad nad endast ühtset lõuendit, millele saab paigutada teatud arvu informatsioonilisi sektsioone.
Näiteks, klassikaline sektsioonide komplekt üheleheküljelise veebilehe jaoks näeb välja nii:
Põhivajadused iga kliendi jaoks on individuaalsed ning vajadusel võib lisada ka:
Üldiselt oleme piiratud ainult oma kujutlusvõimega, kuid õigesti valitud sektsioonid aitavad teie ettevõtet internetis parimal viisil esitleda. See toimib nagu füüsiline visiitkaart, mille igaüks Google’i kaudu leiab.
Oluline on meeles pidada, et Elizium Disain ei paku lihtsalt veebilehtede arendust, vaid on valmis pakkuma terviklahendust ettevõtte kohalolekuks internetis. Meie arvates peaks igal ühelehelisel veebisaidil olema teostatud vähemalt ettevõtte nime järgi SEO optimeerimine Google’is. Sel moel näeb iga inimene, kes sisestab Google’isse teie ettevõtte nime, esimeste linkidena just teie veebisaiti, mitte teie ettevõtte profiili Teatmikus või Äriregistris.
Sagedasti soovivad kliendid oma teenuseid põhjalikult kirjeldada ning sel juhul pakume igale teenusele eraldi lehekülje loomist. See võimaldab teil üksikasjalikult esitada kogu teenuse kohta käivat informatsiooni, lisada fotosid, seotud PDF-faile ja muud. Kõige suurem eelis igale teenusele eraldi lehekülje loomisel on võimalus valida igale uuele lehele unikaalne võtmesõna ning alustada sellele Google’is indekseerimist.
Soovitame valida mitmelehelise veebilehe juhul, kui tulevikus kavatsete tegeleda veebilehe digiturundusega.
E-poed, nagu ka iga teine veebileht, on oma olemuselt ühelehelised, kuid struktuuriliselt oluliselt erinevad. Näiteks võib see välja näha järgmiselt:
Veebipoe funktsionaalsus hõlmab ka tootekategooriaid, tootelehekülgi, “Korvi” ja “Kassa” lehekülgi. Lisaks sellele aitab Elizium Disain teil valida makse- ja kohaletoimetamisteenuste lahendusi. Vastavalt teie toote suurusele valime sobiva vedaja (nagu näiteks Itella, Omniva või DPD) ning jagame nõuandeid, kuidas saada neilt eksklusiivseid hindu postiautomaadi kohaletoimetamise teenusele.
Internetikataloogid on sisuliselt samad mis veebipoed, kuid piiratud funktsionaalsusega. Näiteks puuduvad neil ostukorvi ja tellimuse vormistamise lehed. Seega ei ole nendel saitidel võimalik osta tooteid otse, vaid “Osta” nupu asemel näete nuppu “Võta meiega ühendust”. Samas säilitavad internetikataloogid nagu veebipoedki võimaluse omada kategooriaid, lisada tooteid ja isegi määrata hindu. Internetikataloogid on eelistatud juhul, kui soovite kliendi tellimust menetleda nendega isiklikult ühendust võttes või kui soovite oma tooteid demonstreerida ilma hinda avaldamata.