Avaleht » Veebilehe digiturundus
Kui inimene soovib midagi leida või osta, on tema esimene reaktsioon avada internet ja otsida teavet. Orgaaniline liiklus mängib selles protsessis olulist rolli. Otsingumootori optimeerimine (SEO) aitab teie veebilehel otsingutulemustes kõrgemale ilmuda, mis võimaldab meelitada ligi rohkem potentsiaalseid kliente. Seega aitab SEO teie veebisaidil olla nähtavam ja konkureerida teiste kodulehtedega.
Sisuturundus on võimas tööriist, mida kahjuks alati veebilehtede edendamise strateegiates ei kasutata. Kuid see on viga! Miks? Sest vaatamata sellele, et paljud ettevõtted jätavad selle võimaluse kasutamata, võib sisuturundus tuua märkimisväärset kasumit.
Me mõistame sisu ja selle sihtrühma tähtsust. Me analüüsime kasutajaid, nende omadusi ja motivatsiooni, et luua kasulikku sisu. Selle tulemusena muutuvad lugejad potentsiaalseteks ostjateks.
Selleks, et suurendada kasumit ja saada reklaamikampaaniatest maksimaalseid tulemusi, pakume võimalust kasutada kvaliteetseid e-kirja kampaaniaid. Meie meeskond töötab välja tõhusa e-kirja turunduse strateegia, loob atraktiivse ja unikaalse kujundusega kirjad, käivitab kampaaniad ning aitab suurendada müüki ja korduvkülastusi teie veebisaidile.
Lingid mõjutavad domeeni ja URL-i järjestust. Seetõttu on oluline luua kvaliteetne linkide mass autoriteetsetelt veebilehtedelt. Tavaliselt töötab see meetod siis, kui veebilehel pole tehnilisi vigu ja defekte, samuti on sellel õige struktuur ja kasulik optimeeritud sisu. Meil on ulatuslik linkide andmebaas erinevatel teemadel ja oleme valmis jagama oma kogemusi teiega.
Üle 93% kasutajatest kontrollib kindlasti enne toote või teenuse ostmist arvustusi. Seetõttu on väga oluline jälgida oma mainet internetis. Positiivse maine säilitamine on keeruline töö ja nõuab suurt tähelepanu. Jälgimine, arvustustega tegelemine, tagasiside andmine ja ettevõtte info maksimaalne täiendamine – see kõik on osa veebimaine haldamisest.
Sotsiaalmeedia turundus (SMM) on digitaalne turundus, mis keskendub brändi või ettevõtte reklaamimisele sotsiaalmeediaplatvormide kaudu. Nendeks platvormideks on Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, LinkedIn ja teised. SMM-i kasutamine võimaldab ettevõtetel jõuda oma sihtrühmani, suurendada tuntust ja meelitada kliente ligi.
Me võtame arvesse kavatsusi, sihtrühma ja ärilisi eesmärke, et luua unikaalset informatiivset, müügi- või reklaamteksti. Meie kogemus hõlmab teadmisi turunduse, reklaami ja psühholoogia valdkondadest, mis mõjutavad lugeja huvi ja suurendavad soovi teilt osta. Kasutame ka kaasaegseid tööriistu ja teenuseid teksti hindamiseks kõigi parameetrite järgi.
Kliki eest maksmine (PPC) ja tegevuse eest maksmine (PPA) on ettevõtetele kõige tõhusamad tasulise reklaami võimalused. Need on omamoodi võtmetähtsusega tulemusnäitajad (KPI). Nende meetodite puhul maksate ainult siis, kui toimub soovitud tegevus, näiteks lingile klikkimine või ostu sooritamine.
Tasuline reklaam erinevatel platvormidel, nagu Facebook, Google, Instagram, kolmandate osapoolte veebilehed jne.